بازداشت یکی از بزرگ‌ترین وارد کننده‌های نهاده‌های دامی در مازندران/ برآورد تخلف ۱۳۰ میلیارد ریالی

رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت یکی از بزرگ‌ترین وارد کننده‌های متخلف نهاده‌های دامی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگران جوان، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت یکی از بزرگ‌ترین وارد کننده‌های متخلف نهاده‌های دامی در استان خبر داد و اظهار کرد: فردی که با تخصیص ارز دولتی مبادرت به واردات نهاده‌های دامی و فروش آزاد و غیردولتی آن در بازار اقدام می‌کرد به اتهام اخلال در نظام اقتصادی با دستور قضائی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

او افزود: پس از اقدامات گسترده اطلاعاتی و رصد جرائم سازمان یافته اقتصادی بلافاصله دستورات قضائی لازم صادر و شخص متهم قبل از متواری شدن توسط ضابطان قضائی دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: طبق کارشناسی‌های انجام گرفته میزان تخلفات مالی بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

او با تاکید بر هوشیاری دستگاه قضا و مقابله سریع و قاطع مراجع قضائی با هرگونه دست درازی به بیت‌المال افزود: با تشکیل و راه‌اندازی شعبات ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی، دستگاه قضائی با عزمی راسخ با اخلال‌گران چرخه اقتصاد برخورد قاطع قانونی را خواهد داشت و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
هوشیاری دستگاه قضا !!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
اشتباهی مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
تنها راه حل این نابسامانی ها اجرای طرح اجباری صدور فاکتور متصل به سامانه ای تحت نظر وزارت کشور است که هر کالایی از مبدا تا مقصد نهایی رصد شود.
برای مثال فرایند تولید، توزیع و مصرف حتی یک قوطی کبریت هم در سامانه قابل پی گیری باشد و هر نوع خرید و فروشی خارج از این سامانه قاچاق و دزدی تلقی شده و با متخلفین برخورد قاطعی صورت گیرد. البته اگر بنا باشد که دولت الکترونیک به معنای واقعی اجرا گردد.